Module De gast van morgen

Inhoud

De gast van morgen: Klantgericht met een voorsprong
Heb jij klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en wil jij altijd op de hoogte zijn van de wensen en behoeften van jouw gasten? Met de module ‘De gast van morgen’ van NHL Stenden kijk je verder dan het hier en nu!

In de vrijetijdssector is het belangrijk je gasten door en door te kennen. Hun waarden, wensen en behoeften zijn continue onderhevig aan verandering. Het is daarom verstandig om nu alvast de gast van morgen te leren kennen, zodat je toekomstige strategieën hierop kunt afstemmen.

Wat haal je eruit?

• Je krijgt inzicht in de wensen en behoeften van de gast van morgen.
• Je ontwikkelt een kritische blik op je eigen omgang met klanten.
• Je ontvangt adviezen en tips & tricks, om nóg beter om te kunnen gaan met je gasten.
• Je leert waar je rekening mee moet houden in de omgang met gasten en ontvangt hiervoor concrete handvatten en tools voor implementatie.