vorige
1 
volgende

  • De Duitse gast

    Branche: Hospitality Thema: organisatieontwikkeling

    De Duitse gast is een graag geziene gast in de Friese toerisme-, vrijetijd- en gastvrijheid branche. Maar hoe goed houden we eigenlijk rekening met de behoefte van deze specifieke (Duitse) gast?

  • De internationale gast

    Branche: Hospitality Thema: organisatieontwikkeling

    Stenden is al jarenlang een instelling met een rijke geschiedenis in het verwelkomen van internationale gasten. Het verwelkomen van internationale gasten in de Friese gemeenschap is een vak apart.

  • De internationale gast wil de Friese beleving

    Branche: Hospitality Thema: organisatieontwikkeling

    Hierbij zal gezamenlijk met onze Master chef Albert Kooij en Elena Cavagnaro Professor in duurzaamheid in hospitality en tourisme, de denkwijze te bespreken van duurzaamheid in combinatie met de Nederlandse keuken, vertaald naar de Friese keuken.

  • De sector van de toekomst

    Branche: Hospitality Thema: organisatieontwikkeling

    In de vorm van het FutureCafe is een platform voor kennisuitwisseling tussen bedrijven uit de toeristische sector en kennisinstellingen. Door middel van korte lezingen, discussietafels en netwerkbijeenkomsten helpt het FutureCafe bedrijven.

  • Gastvrijheidstraining

    Branche: Hospitality Thema: organisatieontwikkeling

    Met gastvrijheid experts kritisch kijken naar de gastvrijheid van uzelf en uw onderneming. In deze cursus zullen we de gastvrijheid uitpluizen en bespreken. Hierbij zullen we kijken naar de gastvrijheid van uw organisatie

  • Omgaan met online platforms

    Branche: Hospitality Thema: organisatieontwikkeling

    Onder leiding van een online reputatie management expert een interactieve sessie ervaren; uw eigen online platform analyseren en verkennen. Tegenwoordig maken alle gasten gebruiken van online platforms om uiteindelijk een reservering te maken.

  • Vertalen van de menukaarten service

    Branche: Hospitality Thema: organisatieontwikkeling

    Het Stenden Language Centre heeft jaren lange ervaring met verschillende talen waaronder Engels, Duits en Frans. Gezamenlijk met native speakers kijken we eens kritisch naar uw eigen menukaart / service aanbod.


vorige
1 
volgende

Nieuwsbrief

Bedrijven Hospitality Leisure MKB Onderwijs Overheid Retail Techniek Zorg & welzijn